۳۰ دی ۱۳۹۵ | تعداد بازدید : 1927

آغاز ثبت نام چهارمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد از شنبه

آغاز ثبت نام چهارمین فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد از شنبه

علی ابطحی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی: 
درباره فراخوان جذب هیات علمی بیان کرد: با توجه به کمبود اعضای هیات علمی بعنوان یکی از چالش های پیش رو با ارائه فراخوان تصمیم به اصلاح تعداد آنها گرفتیم لذا چهارمین فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد از شنبه دوم بهمن ماه 1395 آغاز می شود.
وی افزود: متقاضیان می توانند در تاریخ فوق با مراجعه به سامانه جذب هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد به آدرس jazb.med.iau.ir ثبت نام کنند.
به گفته ابطحی، حداکثر سن برای متقاضیان کارشناسی ارشد و دانشجویان دکتری تخصصی، 35 سال و برای دکتری تخصصی(Ph.D)، بورد تخصصی و فوق تخصصی 45 سال است.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اخذ مجوز جذب اعضای هیات علمی اظهار داشت: در این فراخوان که نوبت دوم ثبت نام است، حدود 500 عضو هیات علمی جذب خواهند شد و امیدواریم تعداد اعضای هیات علمی ما تا پایان سال به یک هزار و 600 نفر برسد.
گفتنی است؛ این حوزه از بین دارندگان مدارک دکتری تخصص (Ph.D)، بورد تخصصی و فوق تخصصی با اولویت جذب نخبگان و استعدادهای درخشان در رشته‌های گروه علوم پایه پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی و بالینی و به طور استثنا مدرک کارشناسی ارشد در رشته های پرستاری و مامایی (ضمن در نظر گرفتن شرایط خاص)، با رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و پس از تایید صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان به صورت عضو هیئت علمی پیمانی جهت واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور دعوت به همکاری می کند.