۲۹ آبان ۱۳۹۹ | تعداد بازدید : 720

اطلاعیه آموزش : آیین نامه آموزشی آموزشگاه دکتر خلیلی

آیین ‌نامه بخش آموزش
 
با عرض سلام و خیر مقدم خدمت داوطلبان گرامی
به منظور ارتقاء سطح کیفی آموزش و اطلاع از شرایط آموزشگاه و نحوه ی برگزاری کلاس های آنلاین، برای  شما عزیزان تدابیری را تحت عنوان آیین‌نامه‌ی آموزشی آموزشگاه اندیشیده‌ایم. از شما داوطلبان گرامی تقاضا می‌گردد جهت تحقق این امر نهایت همکاری را با آموزشگاه به‌عمل آورید.
 
1.هر گونه اطلاع رسانی مربوط به کلاس ها (برنامه کلاسی ،برگزاری، کنسلی، اطلاع از نحوه و دستورالعمل های ویژه کلاس های آنلاین ، مدت زمان باز پخش ویدئو، اطلاعیه های جزوه و .... ) در کانال اطلاع رسانی بخش آموزش به نشانی   t.me/drkhaliliamoozesh یا روی سایت آموزشگاه به نشانیwww.DKG.ir قرار می گیرد و دانشجویان می بایست پیش از هر جلسه کلاس، حتما نسبت به کنترل برنامه کلاسی اقدام نمایند. در غیر این صورت مسئولیت عدم اطلاع دانشجو برعهده آموزشگاه نمی باشد. در صورت دسترسی نداشتن به اینترنت، میتوانید وضعیت کلاس خود را از طریق تماس با  آموزشگاه جویا شوید. به منظور پیگیری وضعیت کلاس‌ها از روش‌های زیر اقدام نمایید:
الف) آدرس کانال تلگرام اطلاع رسانی آموزش : t.me/drkhaliliamoozesh
ب) سایت: www.dkg.ir   اخبار کلاس:  اخبار روزانه برنامه کلاس‌ها
ج) تلفن آموزشگاه: 66568621-021   داخلی 3
2-دانشجو موظف است، شماره همراهی را به آموزشگاه اعلام نماید که در هنگام اطلاع رسانی موارد ضروری به آنها پاسخگو باشد و امکان دریافت پیام های تبلیغاتی شماره های اعلامی به آموزشگاه را باز نگه دارد تا در صورت اطلاع رسانی های ضروری از طریق پیامک مشکلی در دریافت اطلاعیه ها نداشته باشد، در صورت تغییر، شماره تماس همراه جدید خود را حتما به واحد ثبت نام اطلاع دهد ، در غیر اینصورت، آموزشگاه هیچ مسئولیتی را  به عهده نخواهد داشت.
3-نحوه ی برگزاری کلاس های آنلاین به صورت زیر میباشد:
الف-جلسه اول و دوم کلاس های آنلاین در محیط اسکای روم برگزار میگردد. لینک ورود به کلاس یک روز قبل از برگزاری کلاس از سوی موسسه پیامک خواهد شد.
ب-از جلسه سوم کلاس در محیط وب پلاس (آنلاین) برگزار خواهد شد و برای هر یک از داوطلبان یک روز قبل از کلاس پنل کاربری با نام کاربری و رمز عبور تهیه میگردد و از طریق پیامک از سوی موسسه به داوطلب اطلاع رسانی خواهد شد.
4-نحوه دسترسی به ویدئو باز پخش کلاس ها:
الف-ویدئو باز پخش جلسه اول و دوم که در بستر اسکای روم برگزار میگردد قابلیت دانلود دارد که در سایت آموزشگاه و کانال اطلاع رسانی آموزش در دسترس میباشد.
ب-ویدئو باز پخش جلسه سوم و چهارم که در بستر وب پلاس برگزار میگردد به مدت دو هفته(14 روز) در پنل کاربری داوطلب باقی خواهد ماند و سپس منقضی میگردد.
ج- از جلسه پنجم ویدئوی بازپخش کلاس های وب پلاس(آنلاین)، در تاریخ برگزاری کلاس از ساعت 22 همان روز در پنل کاربری داوطلبان قرار خواهد گرفت و پس از 72ساعت (سه روز) در ساعت 22 منقضی خواهد شد. (بارگذاری مجدد یا افزایش زمان اعتبار بازپخش ویدئوها امکانپذیر نخواهد بود.)
5-در صورت برگزاری کلاس فوق العاده خارج از برنامه ی هفتگی، نحوه ی بارگذاری و مدت زمان اعتبار ویدئوهای باز پخش مشابه بند 4/ج میباشد.
6- شرکت در کلاس های آنلاین " فقط"  از طریق سیستم عامل ویندوز (ویندوز 7 و 10 ) روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی امکانپذیر میباشد.
 
                                                                                                             با آرزوی موفقیت برای شما – بخش آموزش