۲۸ مرداد ۱۳۹۴ | تعداد بازدید : 1834

نتایج آزمون دکتری سال 94 اعلام شد (ویژه وزارت علوم)


نتایج آزمون دکتری سال 94 اعلام شد
 

نتایج نهایی آزمون نیمه متمرکز دوره‌های دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۹۴ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی این آزمون دقایقی پیش بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

۱۰ هزار و ۱۹۳ نفر در این آزمون پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۴۴۱۴ نفر زن و ۵۷۷۹ نفر مرد هستند.

 در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است در روزهای شنبه (سی و یکم مرداد ماه)، یکشنبه (اول شهریور ماه) و دوشنبه (دوم شهریورماه) با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در ذیل برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی‌ ذیربط مراجعه کنند.

کارنامه داوطلبان آزمون دکتری سال ۹۴ روز یکشنبه (اول شهریور ماه) بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

حضور شخص پذیرفته برای ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در این اطلاعیه صورت می‌پذیرد و عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در تاریخ‌ یا تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.

از پذیرفته‌شدگانی‌که‌ حداکثر تا تاریخ‌ 31 شهریورماه 94 فارغ‌التحصیل‌ نشوند، ثبت‌نام‌ به‌ عمل‌ نخواهد آمد و ضمن‌ باطل شدن‌ قبولی‌ آنان، طبق‌ مقررات‌ با ایشان‌ رفتار خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون دکتری سال 1394(درکلیه دوره ها) حتی در صورت عدم ثبت‌نام در رشته قبولی، مجاز به شرکت و انتخاب رشته در آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» سال 1395 نخواهند بود

درصورتی که داوطلبان منحصراً درباره کدرشته‌های معرفی شده برای مصاحبه و سایر مندرجات کارنامه مذکور سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ 30 مهرماه منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان اقدام کنند و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً کنند.

 

انتشار کارنامه نتایج آزمون از اول شهریور

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به کنترل های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اطمینان حاصل شده است اما با این وجود داوطلبان می توانند پس از دریافت کارنامه نتایج آزمون که از روز یکشنبه اول شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود در صورتی که منحصرا در مورد کد رشته‌های امتحانی معرفی شده سوال دارند حداکثر تا روز پنج شنبه 30 مهرماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: داوطلبان توجه داشته باشند به کلیه مواردی که از طریق دیگر به غیر از شیوه مذکور صورت پذیرد یا پس از تاریخ 30 مهرماه باشد پاسخ داده نمی شود.