۱ آذر ۱۳۹۹ | تعداد بازدید : 997

اطلاعیه آموزش : قابل توجه داوطلبان گرامی کارشناسی ارشد پاییز و دکتری  ترم تحصیلی 1400-1399
 
 
قابل توجه داوطلبان گرامی کارشناسی ارشد پاییز و دکتری  ترم تحصیلی 1400- 1399


 
*نحوه ی برگزاری کلاس های آنلاین به صورت زیر میباشد:
الف-جلسه اول و دوم کلاس های آنلاین در محیط اسکای روم برگزار میگردد. لینک ورود به کلاس یک روز قبل از برگزاری کلاس از سوی موسسه پیامک خواهد شد.جهت ورود به کلاس آنلاین در بستر اسکای روم نیاز به نام کاربری و رمز عبور نبوده و تنها با لمس یا کلیک بر روی لینک ارسال شده وارد سایت برگزاری کلاس شده و گزینه ی مهمان را انتخاب کنید ، در کادر مربوطه نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید .
ب-از جلسه سوم ،کلاس در محیط وب پلاس (آنلاین) برگزار خواهد شد و برای هر یک از داوطلبان یک روز قبل از کلاس پنل کاربری با نام کاربری و رمز عبور تهیه میگردد و از طریق پیامک از سوی موسسه به داوطلب اطلاع رسانی خواهد شد.
 
*نحوه دسترسی به ویدئو باز پخش کلاس ها به صورت زیر میباشد:
الف-ویدئو باز پخش جلسه اول و دوم که در بستر اسکای روم برگزار میگردد و قابلیت دانلود دارد که در سایت آموزشگاه و کانال اطلاع رسانی آموزش در دسترس میباشد.
ب-ویدئو باز پخش جلسه سوم و چهارم که در بستر وب پلاس برگزار میگردد به مدت دو هفته (14 روز) در پنل کاربری داوطلب باقی خواهد ماند و سپس منقضی میگردد.
ج- از جلسه پنجم ویدئوی بازپخش کلاس های وب پلاس(آنلاین)، در تاریخ برگزاری کلاس از ساعت 22 همان روز در پنل کاربری داوطلبان قرار خواهد گرفت و پس از
72 ساعت (سه روز) در ساعت 22 منقضی خواهد شد. (بارگذاری مجدد یا افزایش زمان اعتبار بازپخش ویدئوها امکانپذیر نخواهد بود.)
د-در صورت برگزاری کلاس فوق العاده خارج از برنامه ی هفتگی، نحوه ی بارگذاری و مدت زمان اعتبار ویدئوهای باز پخش مشابه بند بالا میباشد.
 
*شرکت در کلاس های آنلاین در بستر وب پلاس (آنلاین) " فقط"  از طریق سیستم عامل ویندوز (ویندوز 7 و 10 ) روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی امکانپذیر میباشد.

 
* نحوه دسترسی به جزوات کلاسی به صورت زیر میباشد:
الف- کلاسهایی که جزوات آنها برحسب کتاب کار می باشد می بایست به صورت جداگانه توسط داوطلب از فروشگاه انتشارات تهیه شود.
ب-در صورتی که درس مورد نظر دارای جزوه کلاسی باشد، جزوه کلاسی به صورت PDF در جلسه اول و دوم در بستر اسکای روم در محیط کلاس آنلاین برای داوطلبان بارگذاری میگردد.
ج- جزوات کلاسی چاپ شده طبق اطلاعیه هایی که در کانال اطلاع رسانی آموزش اطلاع رسانی خواهد شد در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.
 
 
آموزش دفتر مرکزی تهران
   66568621 – 021       داخلی 3