۱۶ مهر ۱۳۹۴ | تعداد بازدید : 2921

اطلاعیه قوانین کلاسها

دانشجوی گرامی جهت شرکت در دوره های حضوری(اعم از کلاس،آزمون و...)در موسسه دکتر خلیلی لطفا موارد زیر را رعایت فرماییدکه در طول دوره با مشکل مواجه نشوید:
  1. آغاز دوره ی کلاس های ارشد پاییز از 18 مهرماه می باشد. به استثناء برخی از کلاس ها که از آبان ماه شروع می شوند(مانند : فیزیولوژی، تغذیه و...).
  2. جهت اطلاع از برگزاری کلاس های آبان ماه حتما با موسسه در ارتباط بوده و یا سایت را بطور مداوم چک نمایید.
  3. تمامی اطلاع رسانی های موسسه (اعم از کنسلی، فوق العاده، جابجایی کلاس، محل برگزاری کلاس و ...) فقط و فقط از طریق سایت انجام می شود لذا چک کردن سایت، یک شب قبل از هر کلاس الزامی می باشد. در صورت عدم دسترسی به اینترنت، حتما وضعیت کلاس خودرا ازطریق موسسه جویا شوید.
  4. به منظور پی گیری وضعیت کلاس ها که در بند بالا توضیح داده شد از روش های زیر اقدام نمایید:
الف- سایت: اخبار روزانه برنامه کلاس ها اخبار کلاس     www.dkg.ir  
           ب- تلفن آموزشگاه: داخلی 105 یا 1                       66568621-021  
  1. در صورت غیبت در هر جلسه از کلاس، حداکثر تا یک هفته بعد نسبت به دریافت جزوه کلاسی خود اقدام فرمایید. بدین منظور حتما 3-2 روز قبل، سفارش آماده سازی جزوه مورد نظر خود را به مسئول جزوات کلاسی (آقای خبازی) اعلام فرمایید.
  2. پرینت انتخاب واحد عکسدار ، مجوز حضور شما در کلاس است. لذا به همراه داشتن آن در تمامی جلسات کلاس الزامی است. در غیر اینصورت عذرخواهی ما را از پذیرفتن حضور خود در کلاس پذیرا باشید.
  3. تحویل جزوات دریافت نشده شما فقط تا یک هفته بعد امکان پذیر است و پس از گذشت یک هفته تهیه جزوه به عهده شخص دانشجو می باشد.
 
با آرزوی موفقیت برای شما